Zlomky v 7. A, Základní škola a Mateřská škola Albrechtice
Fulltextové vyhledávání
Základní škola a Mateřská škola Albrechtice
Školní 20, 735 43 Albrechtice
Telefonní čísla:
596 428 447
773 240 460
Více informací
Školní 20, 735 43 Albrechtice
Telefonní čísla:
596 428 447
773 240 460
Více informací
Zlomky činnostně
Na počátku října jsme se se sedmáky začali učit zlomky. Aby učivo nebylo nudné a nezajímavé, učíme se metodou činnostního učení. Žáci projevují vlastní iniciativu – pracují, přemýšlí, hovoří a tvoří.
Základním principem činnostního vyučování je probouzení zájmu (motivace) a nabývání nových poznatků žáky názorně, vlastní činností a prožíváním za pomoci vhodných učebních materiálů a pomůcek.
My jsme vyzkoušeli kolíčkovou metodu a hrací karty, kde sedmáci sami poznávali různé části celků. A že jim to šlo!!!
V průběhu činnostních vzdělávacích postupů je žák veden k samokontrole, samohodnocení a odpovědnosti za svá rozhodnutí. Učí se pracovat sám i spolupracovat v týmu. Poznává okolní svět a následně poznává i sebe.
Činnostní učení má několik významných předností, například:
● vnitřně motivuje žáky, rozvíjí jejich zvídavost a tvořivost
● pozitivně působí na všechny žáky, neboť při něm mají všichni možnost prožít úspěch, což je motivuje k dalšímu vzdělávání
Hodiny matematiky si tak užívají jak žáci, tak také vyučující.
Irena Ruhswurmová
Na počátku října jsme se se sedmáky začali učit zlomky. Aby učivo nebylo nudné a nezajímavé, učíme se metodou činnostního učení. Žáci projevují vlastní iniciativu – pracují, přemýšlí, hovoří a tvoří.
Základním principem činnostního vyučování je probouzení zájmu (motivace) a nabývání nových poznatků žáky názorně, vlastní činností a prožíváním za pomoci vhodných učebních materiálů a pomůcek.
My jsme vyzkoušeli kolíčkovou metodu a hrací karty, kde sedmáci sami poznávali různé části celků. A že jim to šlo!!!
V průběhu činnostních vzdělávacích postupů je žák veden k samokontrole, samohodnocení a odpovědnosti za svá rozhodnutí. Učí se pracovat sám i spolupracovat v týmu. Poznává okolní svět a následně poznává i sebe.
Činnostní učení má několik významných předností, například:
● vnitřně motivuje žáky, rozvíjí jejich zvídavost a tvořivost
● pozitivně působí na všechny žáky, neboť při něm mají všichni možnost prožít úspěch, což je motivuje k dalšímu vzdělávání
Hodiny matematiky si tak užívají jak žáci, tak také vyučující.
Irena Ruhswurmová